donderdag 9 januari 2014

WAT GEBRUIK IK VOORMIJN BLOG EEN YOUTUBE KANAAL??

HOI vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal gebruik voor mijn blog (www.OliviaBeauty.blogspot.nl)
en mijn Youtube kanaal (Olivia'sBeauty).  http://www.youtube.com/channel/UCVofIG6W6vCCeEQYaJXr5tA
O, trouwens alle plaatjes komen van het internet omdat mijn camera leeg is L


alseerste voor foto 's gebruik ik de Canon EOS D60 deze camera maakt alleen foto 's maar is wel heel fijn.


Voor filmpjes gebruik ik de Canon ixus 132 een kleine compacte camera ook heel fijn.

voor het filmen gebuik ik ook nog dit mini statiefje mijne komt van de action.


om mijn foto 's van mijn camera naar de computer te verplaatsen gebruik ik dit kabeltje.

en dat was het als laatste heb ik nog mijn opladers nodig maar die zten gewoon bij de camera.
O,ja en natuurlijk nog een computer.


XXXOLIVIA:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten