zondag 29 december 2013

Catrice quattro palletjes.

HOI. Voordat ik begin met dit arktikel, wil ik nog even zeggen dat ik geen filmpjes op mijn blog zet. Maar wel op mijn youtube kanaal. ( dat is: OliviaBeauty004) Omdat ik het erg lastig vind om filmpjes op mijn blog te zetten, het lukt me gewoon niet. (als iemand tips heeft zou dat fijn zijn)

Oke, dan nu het onderwerp waar dit artikel over gaat.
De Catrice quattro palletjes. Ik weet niet of ze nieuw zijn maar ik had ze nog niet eerder in de schappen zien liggen. Dus vandaar deze review.

Ik heb 2 quattro palletjes uit deze lijn gekocht.
1. 040 Never Let Me Go
2. 070 Mud Spencer & Coralle Hill

















dit zijn de 2 quattro palletjes de doosjes zijn een beetje vies. Maar dat
komt omdat kruidvat (de winkel waar ik de quattro palletjes heb gekocht)
de doosjes altijd helemaal inwikkeld met plakband.  Zucht......





 Rechts: 040 Never Let Me Go
 Links: 070 Mud Spencer & Coralle Hill


















 De namen zijn gelukkig duidelijk aangegeven.
Dat vind ik erg fijn, meestal staat de naam echt piettepeuterig in een hoekje.
PLUS PUNT.



Dit zijn de swatches van 040 never let me go.
Ik vind het echt meevallen qua pigment, zelfs best wel goed.
Alleen de 2e kleur van onder zie je niet zo goed maar dat komt door het licht.
Op mijn hand (in het echt) zie je hem wel heel goed.



Dit zijn de swatches van 070 Mud Spencer & Coralle Hill.
Ook hier is het pigment niet slecht alle kleure zijn goed te zien ik ben
vooral fan van de 3e kleur van onder ( dus de kleur tussen de lichte en de donkere kleur in)



dit is een ooglook met 040 Never Let Me Go
Sorry, maar de ooglook foto 's zijn echt mega mislukt maar ik ben
nog aan het experimenteren.





En de ooglook met 070 Mud Specer & Coralle Hill
Ook deze foto is aardig mislukt maar ja.

Conclisie:
al zijn de oogschuduws wel wat kruimelig vind ik de kleuren wel heel mooi en
ik ga deze palletjes zeker vaak gebrieken XXOlivia :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten