dinsdag 31 december 2013

Mijn everyday bakje.

HOI. Vandaag laat ik zien wat er allemaal in mijn everyday make-up bakje zit, nou ja ik gebruik het niet allemaal. Mijn lipsticks zitten er ook allemaal in omdat het  nog paste.





 Dit is mijn bakje. het komt van de Action en volgens mijn was het rond de 3euro.
het is een handig en ook best mooi bakje. het is van plastic en doorzichtig.



 Laten we beginnen met alle lipstickjes.
Dit zijn de eerste 2 ze zijn alle bij van een onbekend merk.
links is een hele mooie classy rode kleur.
en rechts een beetje een barbie roze.



 De volgende 2 zijn allebij van Action.
Links een nude kleur hij heet ook: Silky Nude.
Rechts een FEL roze kleur deze heet: Hot Pink





 Dit is een hele mooie coraal kleur van eccense.
Hij heet dan ook: Coralle Caling.



 Dit zijn 2 mini lipstickjes van Benefit.
de namen weet ik niet uit mijn hoofd dus ja.
Maar links is een oud roze en een beetje nude kleur.
En rechts is een mooie donker paarse kleur heel mooi voor het najaar.



 Dan 3 lipbalsems het blikje zit niet in mijn every bakje omdat hij niet meer paste.
Maar hij hoort er wel bij
Het blikje komt van Primark.
De linker stick is van Lipsmacker met de smaak van CocaCola cherry.
En de rechter stick is van Burt 's Bees met granaat appel.



 Deze 2 producten gebruik ik wel bijna elke dag.
Het lipglossje is van Catrice.
En de stift eyeliner is van Etos.



 En hier nog een eyeliner maar deze is niet zo fijn is is ook van de Action.



2 picetjes ik heb deze eigenlijk alleen omdat ze er zo cute uitzien.
HAHA.

















Dit is echt een heel oud oogpotloodje, die moet ik eigenlijk wel even slijpen.
Hij komt van Primark.

















En tot slot mijn poeder en blush.
Deze gebruik ik echt everyday.

















Nou dit was het dan, hij is nu helemaal leeg.
Ik hoop dat jullie hey interesant vonden.

                                                           XXOLIVIA :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten