zaterdag 28 december 2013

                                                                           HOI
                             En welkom op mijn blog. Mijn blog gaat over Beauty,Fashion en Lifestyle.
                             Waarom een beautyblog?? omdat ik heel erg geintreseerd ben in beauty al en die
                              andere dingen. Ik weet dat er al veel beautyblogs bestaan. Maar  maar ik
                              wilde al een hele tijd geleden iets beginnen, maar toen vond ik mezelf nog net iets te
                              jong, dus dan begin ik nu.
                                             


                                             EVEN IETS OVER MEZELF:
                             Naam: dat kon je misschien wel al weten door de naam van mijn blog dat is namelijk
                             Www.OliviaBeauty003.blogspot.com ik heet dus Olivia.
                             Leeftijd: ik ben 11 dat is nog best jong maar ik vind beauty,fashion en lifestyle
                             gewoon heel leuk.
                             Hobby 's: mijn hobby 's zijn 1. Dingen die te maken hebben met beauty.
                             2. Voetballen ik zit ook op voetbal bij de club DRC.
                             3. Uhm…. Ik denk zingen dat vind ik wel erg leuk.
                             En 4. Lezen vind ik ook heel erg leuk.
       

 

                           EVEN IETS OVER MIJN BLOG EN YOUTUBE KANAAL:
                           Nou mijn blog heet dus OliviaBeauty003.blogspot.com en mijn youtube kanaal
                           heet OliviaBeauty004 ja ik weet ook niet waarom de cijfers anders zijn dat vond ik
                           gewoon leuk denk ik??
                           Als je mij wilt mailen kan dat via OliviaBeauty004@gmail.com
                           (Ik kan niet altijd alles beantwoorden)




                        nou dat was het dan ik hoop dat jullie allemaal mijn blog gaan volgen en ook jullie
                        vrienden over mijn blog gaan vertellen
                                                                  XXOLIVIA :-)






                                          en dit ben ik (oke dit is best wel een lelijke foto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten